Vrátenie a reklamácia tovaru
1. Kedy mi bude doručený tovar?
Tovar SKLADOM – z pravidla do 48 hodín (2 pracovných dní).
Tovar SKLADOM DO 3-5 DNÍ – z pravidla do 5 pracovných dní.
Tovar SKLADOM DO 5-7 DNÍ – z pravidla do 7 pracovných dní
2. Ako vrátiť tovar?
Spotrebiteľ má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru. Tovar by mal kupujúci vrátiť nepoškodený, neopotrebovaný, neznečistený a v pôvodnom obale, vrátane priloženého dokladu o kúpe a s vyplneným formulárom o odstúpení od kúpnej zmluvy (formulár si môžete stiahnuť TU).
Tovar je potrebné poslať ako BALÍK NA ADRESU, pri zaslaní tovaru na dobierku alebo na poštu nebude táto zásielka prijatá.
Adresa na vrátenie tovaru:
METSON, s.r.o.
Západ 1145/36
02801 Trstená
tel: 0944 149 242
3. Ako postupovať pri reklamácii tovaru?
V prípade reklamácie vyplní kupujúci reklamačný formulár (stiahnuť si ho môžete TU) a zašle ho spolu s reklamovaným tovarom na adresu spoločnosti:
METSON s.r.o.
Západ 1145/36
02801 Trstená
tel: 0944 149 242
Tovar je potrebné zaslať ako BALÍK NA ADRESU. Pri zaslaní tovaru na dobierku alebo na poštu nebude táto zásielka prijatá.
Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail. Tovar odporúčame poistiť. Reklamovaný tovar by mal byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený. Spiatočnú prepravu po vybavení reklamácie hradí predávajúci.